Az új élet...

 2011.08.19. 21:04

 ... , mert akár hogy is nézem, ez az. Otthon volt berendezett lakásom. Itt, amit magaménak mondhatok, az egy bőröndnyi ruha, piperecuccok, egy bögre, egy kispárna és egy takaró. Otthon, hát persze, nem mondom, hogy luxusban éltem volna, de nem egy pár cipőm volt azért, na... Ide ennyivel jöttem. A szobám... nem tudom, hány négyzetméter. De ebből kell magamnak otthont teremteni jó időre. 

Abból a pénzből, amit kihoztam, annyira futotta, ami eddig van. Kb. Jó, persze, ha nagyon akarnám, most bemehetnék egy üzletbe és vehetnék mondjuk egy ágyat. De van min aludnom ugye, igaz, hogy felfújható ágy, de csak nem a földön alszok, vagy mi a fittyfene. 

Olyan az egész, mint egy nagy, üres festővászon. Nekem kell eldöntenem, milyen képet festek rá. A szobám is ilyen, az életem is. Fura és megfoghatatlan érzés. Sokan azt mondják, nem semmi, hogy bele mertem vágni ebbe az egészbe. De amikor nem tartott otthon már semmi? Itt meg iszonyú sok az új dolog. A nyelv, az emberek... minden. Filmekből ismert dolgok jönnek velem szembe és meglepődök néha, hogy tényleg léteznek. 

 

Tudod... semmi az egész... Mégis iszonyú nagy valami. És kaland. És csak tényleg rajtam múlik, hogy mit hozok ki ebből az egészből és csak rajtam múlik, milyen festmény lesz ennek az egésznek a végeredménye! Szoríts és drukkolj nekem, hogy szép legyen! www.youtube.com/watch

A bejegyzés trackback címe:

https://missnemtudomka.blog.hu/api/trackback/id/tr293165753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása