Menekülés /2. rész/

 2011.08.15. 22:36

 ... Menekülésem kezdete nem arra az időpontra tehető, amikor a Nagy Fehér Varázslóval találkoztam. Mert most kínomban ez a név jutott eszembe vele kapcsolatban. Egy emberrel beszélgetve szoktam Rá ezt a nevet használni, ő meg úgysem olvassa, amit írok...

 

Szóval, a Nagy Fehér Varázslóval nem is tudom, mikor kezdtünk el beszélgetni ama Naaagy Bizonyos közösségi oldalon. Egy teljesen másik oldalról "ismertük" már egymást, de az egy zenei oldal volt, igazából nem is beszélgettünk, csak általános zenei dolgokról, azt is ritkán. A Naaagy Bizonyoson aztán egy rövid idő után elkezdtünk más dolgokról is beszélgetni vele. Ő eléggé magányosan élt /és él most is/ külföldön. Nincs más neki, csak a munka. Igazából vett otthona sincs, a dolgozók szállásán él. Én is épp akkor maradtam egyedül egy még igazából be sem indult pár napos kapcsolat után. Beszélgettünk mindenféléről. És, mivel jellemzően munkakereséssel telt akkor az időm, hát persze egyre többet arról, hogy kimegyek külföldre én is. A nyakamon volt és persze van is egy lakáshitel, szóval még ott volt az is, hogy hiába találtam én munkát, bizonyos fizetés alatt csak az adósságot termeltem volna... Persze, hülye lennék így utólag nem bevallani, de akkor már nagyon is mocorgott bennem valami. Mert amikor megtudtam, hogy jön haza és ha gondolom, összefuthatunk, megismerni egymást személyesen, akkor visítva körberohantam a lakáson, majd lazán válaszoltam neki: oké... 

Találkoztunk. Beszélgettünk. Másnap is találkoztunk... Hmmmm.... na, jó, egy kicsit kikapcsol ilyenkor az agyam, hát sejtheted, mi minden történt még akkor... Ébredés együtt, kávé és cigi az ablakban ülve és egy szent cél érdekében a fél város bejárása után nagyon nehéz volt elengednem őt, mert nem tudtam, mikor látom újra. 

Három hónap múlva jött újra haza. A terv akkor már igencsak testet öltött, épp dolgoztam, de az utolsó fillért is próbáltam megfogni, hogy pénzt gyűjtsek. Tudtam már akkor, hogy nem Hozzá jövök ki. Mert Hozzá nem tudok- nagyon kicsi hely, ahol ő van, nincs ott nagyon nekem munka. De volt más ismerettség... S hát, most itt vagyok. Nevezetesen 11 napja... vagy már 12... Ő tőlem 200 km-re... kb... Mi lesz ebből? Nem tudom még. 

De őszintén? Ha semmi, csak az a két együtt töltött éjszaka, a sok sok órányi beszélgetés az interneten, az a rengeteg erő, amit adott nekem, már akkor is megérte! Vannak Őrangyalok és néha az ember találkozik is velük életében. Nekem Ő az! 

Címkék: szerelem félelem párkapcsolat buktatók

A bejegyzés trackback címe:

https://missnemtudomka.blog.hu/api/trackback/id/tr283156618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása