Gyorsan elszomorodtam...

 2009.08.08. 12:09

Beírtam, amit beírtam az előbb... de ez élet, ugye? Elment Cseh Tamás.... Tudod, eleve egy kicsit olyan színes, habos-babos benyomást kelthetek, mert sokszor a komolyabbik énemet eltakarom és nem mutatom. Bujtor Istvánért szorít mindenki -én is- és közben valaki elment. A tesóm hallgatta állandóan. És közben megszerettem én is....

Cseh Tamás: Álomkeringő

Látok én ott fenn egy nagy hegyet,
Zúdulni belőle nagy vizet,
S a vízben sodródni mindenem,
Amim csak van énnekem.

Nagy barlang szájánál nézem ezt,
És látom hogy hátrafordulok:
Hogy barlangnak közepén szikla van,
Mely szikla forog, forog.

S a kő alatt folyó patak,
Lassacskán vérpiros lesz a víz.
Magával sodor skarabeuszbogarat,
S virágos ágakat.

Engem is elvisz a nagy folyam
Egy városba mely ismerős nekem.
S letesz egy utcában gondosan,
Ahol sok ember terem.

És kérdeznek ők, s én mondom nekik:
Hiába bíztattok emberek,
Elég volt mára, már nem énekelek,
Holnap majd talán lehet.

S felkapja mind a széles folyó
az utcát s a bennetermő embereket,
És velem együtt mind elviszi
Addig míg felébredek.

Szorosan lezárva tartom még,
Hogy szinte fáj, úgy a két szemem.
Mert szívemből így kiáltanék:
Ne szobám, ne add most vissza még
És te világ, te se add vissza még
Az öntudatot nekem!

Mint húron vonódó szálvonó
Szememen vibrál egy ér, Irén.
Felnyitom, s közli az öntudat,
Hogy levelem megírtam én.

  Nyugodj Békében! 

A bejegyzés trackback címe:

https://missnemtudomka.blog.hu/api/trackback/id/tr331296354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Molsztoj-66 2009.08.08. 19:07:01

Én egész nap sirásra görbült szájjal gombócokkal a torkomban járok, egész nap csak Tamás dalait szólatom a Yutubitról meg CD-krõl,... odakint tombol a nyár, az emberek boldogan zsivajgó örömmel jönnek-mennek, de én vígasztalhatatlan vagyok itten. Elment a generációmból egy értékes rész, maga az élet lett szegényebb.

nemtudomka_kisasszony 2009.08.08. 20:28:59

Tudom, elhiszem. Ezt már megéltem, amikor elment Mercury vagy Falco... Nagy kedvenceim, a hangjukat mind a mai napig imádom. Falcot már-már betegesen... És az a legrosszabb, hogy ha belegondolok, hányan fognak még elmenni egyszer...
süti beállítások módosítása