NaNe!

 2010.06.13. 22:35

A cím nem véletlen.

Este. Meleg. És nem tudok aludni. Megy a tévé, ülök közben a net előtt. De holnap meló van, azért már lassan menni kellene aludni. Aztán a kiabálás. A lépcsőházból. A hangokat megismerem. A Lány sír, kiabálja, hogy hívjon a szomszédja rendőrt. A szomszéd próbálja nyugtatni. Aztán a dörömbölést hallom, meg a kiabálást megint, most azt, hogy engedj be, ez a saját lakásom! A válasz a Fiúé- nem engedlek be.

A Lány sír- Összevert! Nézdd meg!

Nem szeretem a minden lében kanál szerepet. Tudtam, hogy a Lány biztonságban van, hallottam más hangokat is- férfi jött, intézték az ügyet. Rendőrök nem. Legalábbis azt hiszem. De talán ez nem is meglepő... Nem volt ez a szemükben igazi erőszak, csak pár pofon. Errefelé ez nem erőszak. Ez az országnak olyan része... ez van.

 

Másnap nem láttam a Lányt. Csak két napra rá. A lila folt a szeme alatt.... és a Lány még fiatalabb is, mint én. Beleborzongtam. Nekem is volt rossz kapcsolatom, de szerencsére ha még utólag meg is bántam esetleg, mert aztán persze a srác már másik oldalát mutatta, de akkor sem volt még olyan kapcsolatom, ahol ilyen fajta erőszakra sor került volna.

Nem tudtam megállni: Te, figyelj... oké, tudom, törődjek inkább a saját dolgommal, de bocs, én nem tudok úgy tenni, mintha nem látnék és mintha nem hallottam volna, mi volt éjszaka....

- Bocs, ne haragudj, sajnálom, hogy felébresztettünk...

- Neeem, nem aludtam... Csak... hát tudod, hogy ha tudok valamiben segíteni, vagy csak át akarsz jönni, vagy valami...

- Á... nem... tudod... kösz... De ő amúgy sem olyan... Meg tudod, az volt, hogy mind a ketten be voltunk egy kicsit piálva....

 

Na igen... De egy dologban szerintem mindenki igazat fog nekem adni. Ha valakiből ezt kihozza az alkohol, akkor ez amúgy alapból is benne van. Mert ha egy pasi úgy üt meg egy lányt, hogy csak a véletlen indulat viszi és nem olyan az alaptermészete, akkor az esetek nagy többségében a pasi ilyenkor megrémül és nem veszekszik tovább. Az ilyen pasikat inkább ilyenkor már a tettével kapcsolatos rémület viszi és nem tovább az indulat...

Na ne: nem tehetünk úgy, hogy becsukjuk a lakásunk ajtaját és innentől már nem hallunk semmit, ami a külvilágban történik. Nem tehetjük meg azt, hogy lerázzuk magunkról a felelősséget...

 

http://www.nane.hu/

 

 

Te is megteheted. Persze lehet, hogy téged is vissza fognak utasítani és nem tartanak igényt a segítségedre. De hidd el, neked is jobb érzés lesz, mintha csak ülnél otthon, a nyugodt kis biztonságos lakásodban és hallgatnád tovább a veszekedést... És mint most is, szívesen meghallgatom a te történetedet is, ha van!

A bejegyzés trackback címe:

https://missnemtudomka.blog.hu/api/trackback/id/tr472079504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pizs (törölt) 2010.06.15. 20:34:47

Nálunk is sűrűn jönnek a rendőrségtől, a szomszédék miatt! Jó nagy balhék után, késelés stb. ...de egy 20 éves autista fiúról van szó!!! Elég veszélyben vagyunk mi is, ő miatta... Még iskolás, de vége a sulinak és egész nyáron várhatóak a balhék, éjfélkor a rendőrség stb. (mert 1-2 napra kh-ban bent tartják, majd kiengedik...)és ez évek óta így megy!!! Az anyukával jóban vagyok, sokszor menekül át ide hozzám, rövid időre... :(

nemtudomka_kisasszony 2010.06.21. 19:35:35

tudod, az a durva, hogy elméletileg ez ugye egy egészséges ember lenne. a betegekkel, szellemi fogyatékosokkal valahol más a helyzet. tudom, hogy vannak szép számmal olyanok, akik sérülten is értékes részei az épek társadalmának. de be kell látni: vannak olyanok, akiknek bizony zárt intézetben lenne a helye!!!!
süti beállítások módosítása