Hosszú műszak

 2010.03.02. 23:10

Kb. 5 hetente egyszer kénytelen vagyok este nyolcig melózni. Rohadt unalmas dolog. Semmit nem csinálok ilyenkor négytől, csak vagyok. Várom, hogy csörögjön a telefon vagy valami. Ami általában nem csörög. Úgyhogy most egy jó könyvvel felszerelkezve ültem neki az egésznek. Vöröske ott maradt bent a melóhelyen. Mert neki otthon nincs internet. De az új pasi-jelöltekkel msn-en kell tartani a kapcsolatot. Vagy Skypeon... Vagy nem számít, de interneten. Fél nyolckor hazament. Netezhettem én is egy fél órát. Mert amúgy ma már itthon nem akartam bekapcsolni a gépet... Hát nem jött össze... Mert én vagyok olyan, hogy itthon van netem... Hogy hogy tudom magamat utálni néha........ pedig én nem is pasivadászatra használom a netet. Csak már halálosan fáradt vagyok. Úgyhogy kúszok aludni... Nagyon vacak napjaim voltak mostanában...

A bejegyzés trackback címe:

https://missnemtudomka.blog.hu/api/trackback/id/tr121804480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása