Vöröske pasizik

 2009.10.23. 15:16

Írtam már Vöröskéről. Írtam kapcsolatának végéről -megjegyzem, az exe még mindig megy utánna.

Nos, érte bár már nagyon sok kudarc, Vöröske nem adta fel, hogy interneten keresztül fogja megtalálni élete nagy szerelmét. Nem mondok semmi olyanról szívesen véleményt, amit magam még ki nem próbáltam- nos, én is próbáltam annak idején a netes társkeresést, egy, azaz egy darab randi úgy elvette a kedvemet az egésztől..... na, majd egyszer elmesélem, de nem most. Tehát, Vöröske regelte magát nemtoménhány netes társkereső oldalon. Feltette magáról a szerinte ígéretes képeket. Szexiket. (És még nem érti, hogy miért nem komoly kapcsolatra vágyó pasi akad rá? Hmmmm...) Minden nap mással randizott. Ami egyrészt oké, hogy nem kell beszámolnia senkinek, stb. DE ha valakivel levelezgetsz, kialakítasz róla egy képet, ami alapján eldöntöd, hogy akarsz e vele találkozni. Ha akarsz, akkor nem tudom, hogy egy találkozás után már tudod, nem kell? Nem az a normális, hogy elgondolkozol azon, hogy egy levelezés alapján szimpatikus valaki egynél több személyes találkozást is megérdemel? Nem tudom, lehet, hogy csak én gondolom ezt, de van benne némi ribancos íz, hogy naponta más pasival találkozva próbálja valaki megtalálni a nagy őt.

Nos, találkozott is egy sráccal. Mindenkinek ájuldozott, hogy most érzi, ő az igazi. Figyelmes, kedves és rally versenyző. Hogy annak idején ott volt a lángolás a mostani exe iránt, a lila köd, ami most nincs, most tisztán látja, hogy ez a pasi mennyire tökéletes és hogy ez milyen jó! Hmmm... Lehet, hogy csak én vagyok "lila köd" függő, de nekem igenis, az első egy-két-három-négy randinál kell a lila köd. Kellenek a kis röpködő pillangók a fejemben... Vöröskének meg még legalább sok hely is lenne a fejében a pillangók röpködéséhez. Csatlakozhatna még egy egész légiflotta is B52esekkel... Na, de mind1. Szóval, még azzal a fordulattal sem élhetek, hogy oszlott a lila köd a fejében, mert mint mondtam, nincs is lila köd.

A melóhelyen mindenki rohangál, mint a töketlen kutya. Az ügyfelek sorban, a telefon csörög. Mit tesz ekkor Vöröske? Na mit? Feltelepíti a céges netes gépre a skype-ot és azon lóg egész nap. Hát csörögjön csak a telefon, nem arra való? Az ügyfelek meg látják, hogy sor van...

Egyik nap leültem én is a céges nethez. Már megszoktam, hogy lerakja megnyitva a társkereső oldalakat, az nem is zavart... De megnyitott skype közben próbáltál már egy nagyon gyenge gépen netezni? Gyakorlatilag lehetetlen.

De legalább nem kellett nagyon hozzászoknunk. Pontosabban engem már nem szórakoztat az ilyen sztorikkal, de a többiek két hétig hallgatták a sztorikat. Jó, hogy én nem. Mert megmondtam volna, hogy egy autóversenyző pasi oké buli- egy 18 évesnek. Na jó, ne fogalmazzak ennyire sarkosan. De talán érthető, hogy egy ilyen pasi amúgy is millió meg egy lány körül forog...... na jó, nem ragozom, mert biztos csak sztereotipiákon alapul a véleményem. A rockzenészekkel kapcsolatban kialakult sztereotipiáimon...

 

De ennyit erről a kapcsolatról. Két hét után kiderült, hogy nem ő az igazi mégsem... Csak az én véleményem- az Igazi jön. Jön magától. Nem kell rohanni utánna, mert akkor növeljük annak az esélyét, hogy olyanokkal is találkozunk, akiktől meg kellett volna magunkat kímélni.

A bejegyzés trackback címe:

https://missnemtudomka.blog.hu/api/trackback/id/tr731469911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása