Egyedül....

 2009.10.11. 13:12

Érett ez már régen. Hiszen többször is írtam már, hogy vitatkozunk, meg ilyenek. És hát most vége. Ez van. Egy vagy két napig tartott a masszív "gyász"om. Elveszíteni egy kapcsolatot, egy szerelmet az mindig gyász, még akkor is, ha az ember látja a kapcsolat hibáit. Én láttam ezeket, tudtam, és valamilyen szinten próbáltam harcolni is ellenük, de csak egyedül nem ment. Nem ment tovább. Mindig mondja az ember, hogy ez még nem biztos, meg nem száz százalék, még változhatnak a dolgok, még megbeszélhetjük... Most is ez van. De már nem tudom... ha telefonon beszélünk, a vége szinte kivétel nélkül az, hogy elsírom magamat, mert a hibáit, igen, a hibáit elmondtam, de a hibáival együtt szeretem!!! A közös képei ott vannak a lakás sok pontján, és semmi erőm összeszedni őket. Őrzi az álmomat, őrzi a mindennapjaimat...

Mint mondtam, azért a gyász jellege a dolognak kb. két napig tartott- azt persze nem mondom, hogy ha most mettomén 10 perc múlva beszélnék vele telefonon, nem bőgném el magamat már megint... namendeggymán, nem fogok én nyavajogni állandóan itt neked: ha már volt szakításod, akkor úgyis tudod, min megy át ilyenkor az ember!!!

A lényeg, hogy a felszabaduló fölös energiáidat milyen irányban kezded el alkalmazni. Lehet ugye a nyavajgós, fagyizabálós, filmek előtt zsepivel ülős változat is, persze, de ebből azt hiszem, bőven elég az a két nap... mmm... el is kellene tennem a monitor mellől ezt a csomag karamellát...... mmmm.... na, még egy szemet, oké.... mmmmmmm.... azért fincsi, nyami!

 

Hna... szóval, a másik lehetőség, hogy a kreatív energiáidat valami másra fordítod. Jelen esetben nekem több irány is van. Egyrészt ugye: a napi meló nem változik, csinálni kell, mese nincs. DE aztán jön a szabadidő. Bringázás, fényképezés /és az azzal járó számítógépes utómunkák persze/ és a mámorok mámora, a FŐZÉS! Édes kísérletezés. Nem mondom, hogy minden kajám istenkirály finomság, de a tanulási fázis az tanulási fázis, vagy mi a szösz! :) Úgyhogy: kalandra fel! Ha meg valamelyik kaja jól sikerül, megígérem, hogy leírom neked! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://missnemtudomka.blog.hu/api/trackback/id/tr551442371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása