Testmódosítók

 2010.03.04. 20:54

Ki mit ért ez alatt? Valahol a sport is már az. Nem csak a tetoválás. Mikortól nevezhetjük extrémnek a testmódosítást? 

Nézelődtem egy kicsit a neten.

A legtöbb képről csak annyit, hogy a neten találtam. Csak az elsőről- erről a piercingesről viszont annyit mindenképp mondanék, hogy a képet "Suzy The Butcher" készítette.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Részemről- én is testmódosító vagyok. Több tetoválásom és piercingem is van. Csak amikor csináltattam őket, már akkor arra gondoltam, hogy nekem elég, ha csak én tudom, hogy vannak. Ez szerintem valahol egy egyéni igény és semmiképp nem tartom extrém dolognak. Sokan így is hülyének néznek. Pedig, ha elmegyek melletted az utcán, eszedbe sem jut, hogy három, de csak számomra nagyon fontos tetoválásom is van. Az a fajta sem voltam soha, aki a köldökpiercingjét mell alatt végződő felsőkben villogva mutogatta volna.

Igen, tudom, hogy a kiválogatott képek mind extrém esetek. Tetoválások, piercingek, mikrodermálok, szemtetoválás, body building, bőr alá ültetett szilikon, hegtetoválás, plasztikai sebészet... Miért csinálja az ember saját magával? Miből fakad az erre való igénye? Csak a magam nevében nyilatkozhatok. Bár nem igazán vannak, akik megértik az indokomat. Ezek mind egy-egy korszak, fontos esemény lenyomatai. De senkinek nem sikerült megmagyaráznom még, miért akartam a bőrömön örökre magamon viselni ezt a fajta "naplót". Hogy a képeken szereplőket mi hajtotta, nem lehet tudni. Vannak dolgok, amikre én is azt mondom, hogy "jaj, ez már sok". És mondom, direkt ilyen extrém képeket válogattam. Mert ezeken lehet csak igazán elgondolkozni! Őrültek? Vagy csak egyszerűen egy olyan irányba akarták megváltoztatni a testüket, amit a természet magától soha nem tett volna meg? Lehet, hogy ők mindössze csak testmódosítók.

A bejegyzés trackback címe:

https://missnemtudomka.blog.hu/api/trackback/id/tr71809852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása